Jag har märkt att jag ofta har för mycket smått och gott framme på mitt skrivbord, och ibland blir det svårt att hålla reda på alla papper och anteckningar. Jag skulle verkligen behöva en lösning för att organisera alla mina saker bättre. Det känns som om det skulle vara lättare att vara mer produktiv om jag hade några praktiska förvaringslösningar. Vad tror du? Har du några tips på saker jag kan använda för att hålla ordning utan att det känns för stökigt?
top of page
bottom of page
Att ha ordning på sitt skrivbord kan göra stor skillnad när det gäller att vara kreativ och produktiv. Jag använder alltid kulspetspennor för att skriva klart mina idéer, och jag gillar att ha suddgummin och korrekturband nära till hands för att rätta till småfel snabbt. För att hålla mina dokument i bra ordning använder jag också skärverktyg, och stämplar gör anteckningarna mer personliga. Det är små saker som gör stor skillnad i hur effektivt jag kan arbeta.
Jag förstår helt! Jag brukar använda bokomslag för att skydda mina viktiga böcker och hålla dem i gott skick. För att hålla reda på alla små papper brukar jag använda klisterlappar. Det gör det lättare att organisera anteckningar och markera viktiga delar av böcker eller dokument. Jag tycker också att linjaler och stenciler kan vara riktigt praktiska för att skapa strukturerade och snygga anteckningar. Du kan hitta bra lösningar för organisering här: https://paperwhisper.com/sv.